The adventure begins!

10 augustus 2018 - Monterey, California, Verenigde Staten

Biking the bridge!

Wow wat een indrukken hier zeg! We zijn nu na 4 dagen eindelijk een beetje geaclimatiseerd en beginnen te genieten. We zitten nu in Monterey aan de kust en hebben gisteren en vandaag heerlijk met de kinderen op het mooie strand gezeten. We doen het nog een beetje rustig aan omdat de reis en jetlag toch wel zijn effect heeft op Afke en Jeen hoewel ze het verder echt super doen en oppakken!

De vliegreis ging geweldig goed, Overstappen op Frankfurt ging gesmeerd en we konden overal zo doorlopen. Ook bij aankomst in San Fransisco bleek de gevreesde Amerikaanse immigration reuze mee te vallen. Hier wederom zo doorlopen! Dat was wel erg fijn. Daarna de huurauto opgehaald en lekker slapen in ons hotel.

De volgende dag zouden we rustig aan doen maar we hebben stiekem toch een behoorlijk rondje gemaakt in de omgeving van San Fransisco. De dag daarop hebben we een fietstocht over de Golden Gate bridge gemaakt! Echt top! Afke fietste zelf dus die moest wel even bikkelen maar ze deed het zo goed. Daarna nog een rondje gelopen en natuurlijk de Sea Lions bij Pier 39 bezocht.

Nu dus in Monterey en ons enthousiaste begin breekt ons nu wel een klein beetje op, we moeten toch toegeven aan de jetlag hihi. Dus vanochtend de 17 mile drive gereden en de middag lekker op het strand gechilled net als gisteren.
De kinderen zijn in de middag erg moe dus kunnen we niet teveel meer plannen maar dat is eigenlijk wel heel erg relaxed.

Morgen gaan we de Highway 1 langs de kust rijden naar Cambria en dan weer terug.

Wat we daarna gaan doen is nog even afwachten, morgen wordt bekend of Yosemite village weer open gaat of niet ivm de bosbranden daar. We hebben hier een cabin in Half dome village geboekt maar waarschijnlijk wordt dat hem niet.

Morgen dus eerst de Pacific coast verkennen en wat er daarna gebeurt hoor je nog!

1. Marjanne:
    WoW! Geniet! 😘
  2. Klaske portena:
    10 augustus 2018
    Leuk buurtjes, ik volg jullie vanuit Frankrijk.Geniet ervan.
  3. Sandra Steneker:
    Prachtig!
  4. Afke:
    11 augustus 2018
    Geweldig! Wauw wat een avontuur! Geniet ervan. 😘
  5. Jannie:
    11 augustus 2018
    Wauw super Jouke, Thea, Afke en Jeen! Heel veel plezier daar en ook lekker rustig aan. ;)
    Liefs uit Dokkum